0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
מחזיק מגבת נייר QFFL עם ידית, מחזיק גליל רקמות לשירותים עומד, בסיס שיש לבן משוקלל כבד, לגלילים בגודל סטנדרטי

מחזיק מגבת נייר QFFL עם ידית, מחזיק גליל רקמות לשירותים עומד, בסיס שיש לבן משוקלל כבד, לגלילים בגודל סטנדרטי

ILS 1.33
טובה זמינה

כמות

【חומר】 עשוי מעץ שיש ואקשיה מחזיק טבעי ואלגנטי. 【בסיס יציב】 משקולות פריט 1. בסיס שיש משקל שומר על היציב של המתקן. 【מחזיק נייר גליל נוח】 לולאת אצבעות הופכת את המחזיק לקל לאיסוף ולזוז. 【בגודל מהורהר】 מודד 6 "קוטר x 14" גבוה. 【דאגה בחינם לאחר השירות】 אם יש לך בעיה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, יש לנו צוות מקצועי שיפתור את הבעיה שלך. רכשו את מחזיקי נייר הטואלט הבודדים שלנו ללא דאגה!. 【חומר】 עשוי מעץ שיש ואקשיה. מחזיק טבעי ואלגנטי. 【בסיס יציב】 משקולות פריט 1. בסיס שיש משקל שומר על היציב של המתקן. 【מחזיק נייר גליל נוח】 לולאת אצבעות הופכת את המחזיק לקל לאיסוף ולזוז. 【בגודל מהורהר】 מודד 6 "קוטר x 14" גבוה. 【דאגה בחינם לאחר השירות】 אם יש לך בעיה כלשהי, אנא צור איתנו קשר, יש לנו צוות מקצועי שיפתור את הבעיה שלך. רכשו את מחזיקי נייר הטואלט הבודדים שלנו ללא דאגה!. מתלה מגבות הנייר הוא שילוב של עץ ושיש, התואם מאוד את הסגנון הנורדי, מה שהופך את החלל הביתי לפשוט יותר, נוח יותר, וקל יותר ומפואר יותר. זה מתאים לכל מקום בבית, ונדיבותו הטבעית גורמת לאנשים להרגיש תחושת שייכות חמה. מפרט : שם : נייר טואלט החזקה : שיש, מגבת נייר ניתנת לעץ : גליל נייר : 15*15*36 ס"מ/6*6* תוכן של 14 חרוז : עמדת נייר טואלט (לא כולל דברים אחרים) אם אתה מבולבל לגבי איכות המוצר או שיש לך שאלות אחרות, אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל ונשמח לפתור את הבעיה עבורך. הערה : מתלה לאחסון רקמות צריך להרכיב אותו לפני היד. בולי עץ ובסיסי שיש עשויים להיות מרקמים שונים וגוונים שונים בגלל תכונותיהם הטבעיות. כל אלה תופעות טבעיות והן בלתי נמנעות, אז אנא היזהר בעת הצילום.

אודות הסחורה

Name:
Toilet Paper Holder
Material:
Marble, Wood
Applicable paper towel:
roll paper
Size:
15*15*36cm/6*6*14inch
Package content:
Toilet Paper Stand (not including other things)
If you are confused about the quality of the product or have any other questions, you can email us and we will be happy to solve the problem for you.:
Note:
The tissue storage rack needs to be assembled before hand. Logs and marble bases may have different textures and different shades due to their natural properties. These are all natural phenomena and are inevitable, so please be careful when shooting.

מוצרים דומים בקטגוריה