0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
עץ כפרי אפור כפרי הדפסת חווה דקורטיבית מתג אור דקורתי דלת אסם צלחת קיר מפלסטיק 4 נדנדה של כנופיה מרובעת מכסה לוחית מתג חשמלי.

עץ כפרי אפור כפרי הדפסת חווה דקורטיבית מתג אור דקורתי דלת אסם צלחת קיר מפלסטיק 4 נדנדה של כנופיה מרובעת מכסה לוחית מתג חשמלי.

ILS 2.67
טובה זמינה

כמות

גודל סטנדרטי : החלפה קלה של כל לוח קיר באותה תצורה אנא וודא שאתה בודק את גודלך לפני הרכישה. חומר פרימיום : צלחות קיר מתג אור זה עשויה מתרמופלסטית פוליקרבונט שהיא קלה, עמידה, חלקה וקלה לניקוי, לא תדהה, גמישות כדי לעמוד בהשפעה קשה וכוח המשיכה, כדי לעזור להאריך את חיי לוח הקיר. עבודה פשוטה להתקנה של שתי דקות, עבודה לעשות זאת בעצמך משנה את מראה החדר שלך. ברגים תואמים צבע כלולים. הוסף לקירות שלך תזה של צבע או עיצוב מהנה. תרחישים רלוונטיים : צלחת קיר דקורטיבית מושלמת, מושלמת למטבח, אמבטיה, משרד, סלון, חדר משחקים, חדר שינה, חדר בנות, חדר בנים. רעיון מושלם : כיסוי צלחת מתג אור זה מוסיף קצת כיף. קישוט ביתי נהדר לכל חדר בבית. עושה קישוט מושלם ומתנות לחימום בית. 【תיאור מוצר】 הדפסת עץ הדפסת עץ כיסוי צלחת מתג דקורטיבי עשוי מחומר באיכות גבוהה, ויכול לעצב אתכם בבית בקלות. כיסוי מתג האור הוא מתנה נהדרת צלחת הקיר קלה לניקוי צלחות המתג היא פשוטה התקנה קיר מתג כיסוי לוחית מתאימה ל מגוון של תרחישים, בית חווה, חדר שינה, מטבח, סלון, מקורה, חיצוני, חדר משחקים. צלחות ומוצא מכסה עיצוב אמנות מודרני 1. אנא שימו לב סטייה קלה של נתוני מדידה ידניים מותר . צבע אמיתי עשוי להיות שונה במקצת מהתמונות בגלל בהירות תצוגה ובהירות האור.

אודות הסחורה

מוצרים דומים בקטגוריה