0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
שסתום סולנואיד חשמלי Fafeicic G1/ 2 '' שסתום סולנואיד חשמלי, 2 מיקום 3 דרך, שסתום סולנואיד פנאומטי לאוויר, גז, דלק,

שסתום סולנואיד חשמלי Fafeicic G1/ 2 '' שסתום סולנואיד חשמלי, 2 מיקום 3 דרך, שסתום סולנואיד פנאומטי לאוויר, גז, דלק,

ILS 30.94
טובה זמינה

כמות

ביצועים גבוהים - לשסתום האלקטרומגנטי יש ביצועי איטום טובים וביצועים אמינים, יש גם פונקציית פיצוי אוטומטית עבור בלאי איטום, שהוא האלמנט הבסיסי של מכשיר Toggle כדי לשנות את כיוון זרימת האוויר חומר באיכות גבוהה - גוף השסתום האלקטרומגנטי עשוי מחומר סגסוגת אלומיניום, שהוא קשיות וכוח גבוה, ופיזור חום מהיר. תכנון מעולה - שסתום כיווני מבוקר אלקטרוני מאמצים מבנה חותם רך וחלקה, והוא אמין מאוד בביצועים בזכות מבנה שסתום הסליל של ספקרטיפ. פרמטרים עיקריים - שסתום סולנואיד סוג : 2 מיקום 3 דרך שסתום פנאומטי בקרה חשמלית; Valtage אופציונלי : AC110 V/ AC220 V/ DC12 V/ DC24 V; גודל ממשק : G1/2 אינץ '; לחץ : 0. יתרון - השסתום האלקטרומגנטי יכול לענות על הצרכים של מדיה זרימה גדולה, ובעל קיבולת זרימה גדולה יותר מאשר שסתום הסולנואיד של סדרת Q, מעשי מאוד. צלחת בסיס משתמשת במבנה השתלטות כדי להפוך את עבודות ההתקנה והתחזוקה ליותר ביתר קלות. מפרט : סוג פריט : חומר שסתום סולנואיד חשמלי : סגסוגת אלומיניום דגם : K23 JD-15 ממשק קוטר ממשק (אינץ ') : לחץ G1/2 : 0.8 (MPA) זמן ההיפוך (ים) : 0.06 תדר קומוטציה מקסימאלי (Hz) : 8 קצב זרימת הפריקה (CM3/MIN) : 25 טמפרטורה סביבתית () : -5 ~ 50 טמפרטורה בינונית () : -5 ~ 50 חיים (אלף פעמים) : 1500 כיצד להשתמש : 1. קו כוח הבקרה מחובר לצומת קופסת הסליל. במהלך ניפוי באגים או הפסקת חשמל, ניתן להשתמש בפעולה ידנית (מתג ידני "0" מיקום כבוי ", 1" מיקום פועל). יש לנקות את החלק הפנימי והחוצה של הצינור במהלך ההתקנה, ואז יש להסיר את מכסה האבק. מתאים לפרק ולשטוף או להוסיף קצת שמן סיכה לזמן אחסון ארוך או שימוש לטווח ארוך או פעולה לא מיומנת. רשימת חבילות : 1 x שסתום סולנואיד חשמלי.

אודות הסחורה

Item Type:
Electric Solenoid Valve
Material:
Aluminum alloy
Model:
K23JD-15
Interface Diameter (inch):
G1/2
Pressure:
0.150.8 (mpa)
Reversing Time (s):
0.06
Maximum Allowable Commutation Frequency (Hz):
8
Discharge Flow Rate (cm3/min):
25
Environmental Temperature ():
-5~50
Medium Temperature ():
-5~50
Life (thousand times):
1500
How to use:
 
1. The control power line is connected to the junction box of the coil.:
2. During debugging or power failure, manual operation can be used (manual switch 0 position is off, 1 position is on).:
3. The inside and outside of the pipe must be cleaned during installation, and then the dust cap must be removed.:
4. Suitable to disassemble and wash or add some lubricating oil for long storage time or long-term use or unskilled action.:
Package List:
1 x Electric Solenoid Valve:

מוצרים דומים בקטגוריה