0 מוצרים

מוצרים(0)

0-מוצרים
מס 0.00
סה"כ 0.00
שעון חכם לגברים נשים, גשש כושר 1.3 מסך מגע מסך מגע חכם שעון כושר שעון שיחה נכנסת, IP68 Pedoct

שעון חכם לגברים נשים, גשש כושר 1.3 מסך מגע מסך מגע חכם שעון כושר שעון שיחה נכנסת, IP68 Pedoct

ILS 0.33
טובה זמינה

כמות

חיוג עשיר : עשרות חיוג מעודן ואופנתי נדחפים באפליקציה, כולל מגוון של חיוג דינמי, ויכולים גם לתמוך בחוגות מותאמות אישית, לשנות חיוג למצב רוח אחר מצב רב-ספורט : שחרר את האתגר והתחל להתאמן מתי שתרצה, ראה עצמי טוב יותר, בחר את התרגיל שאתה רוצה, התחל בכל עת, תרגיל ניתוח נתונים, יידע אותך יותר על ספורט. חיישן מדויק : משמש לתיעוד וניתוח נתוני אימונים, קילומטראז ', צריכת קלוריות ותנאי אימון אחרים. הפוך את הספורט למעניין ויעיל יותר. תזכורת חכמה : SMS, שיחה נכנסת, שעון מעורר, תזכורת בזמן, מידע חשוב שאסור לפספס. ישנן גם הרבה פונקציות מהורהרות קטנות כמו תזכורת בישיבה, ספירה לאחור ומוצאים טלפון נייד על הצמיד, שיכולים להוסיף אנרגיה לחיים. IP68 אטום למים : הוא עומד בדרישות אטומות המים של חיי ספורט יומיומיים וספורט, בין אם זה מזיע או מתיז עם טיפות גשם קטנות, הוא יכול להתמודד בקלות. השעון החכם הזה במשקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך, גם אם זה יום של עבודה ולימוד, לא תרגיש עייף. מפרט : צבע : שחור, זהב, אנשים ניתנים לפינק : גבירותיי, גברים, עסקים, ניטרליים, ציבוריים בני נוער, זוגות, אופנה, מערכת תואמת למבוגרים : גודל תואר שני בגודל : 1.30 אינטרנטר משטח : USB 2.0 מסך חומר : IPSBattery קיבולת : 200 mahaperation מצב : מגע + כפתור תוצר : 44.55 MMSCROOD Resolution : 360 360 - 360 RISTBANDECONCOMOCOM אין שיטת טענת קלפים : דירוג כבלים אטום כבלים טעינה מגנטית : IP68 Protoffoctions : חיוג עשיר, חיוג בהתאמה אישית, מצב רב-ספורט, מד צעדים, קלוריות, תזכורת חכמה, תזכורת שיחה, שעון מעורר, תזכורת ישיבה וכו '. 1notice : בשל השפעת האור, צבע התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר בפועל, אנא עיין במוצר בפועל.

אודות הסחורה

Color:
black, gold, pink
Applicable people:
ladies, men, business, neutral, public, teenagers, couples, fashion, adults
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.30inch
Interface:
USB 2.0
Screen material:
IPS
Battery capacity:
200mAh
Operation mode:
touch + button
Product size:
44.7×51.1mm×9.55mm
Screen resolution:
360*360
Wristband material:
silicone
Communication type:
no card
Charging method:
magnetic charging cable
Waterproof rating:
IP68 waterproof
Functions:
rich dial, custom dial, multi-sports mode, pedometer, calories, smart reminder, call reminder, alarm clock, sedentary reminder, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual *1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

מוצרים דומים בקטגוריה